Семинар - практикум "Бағалаудың заманауи түрлері, нысандары және әдістері (критериалды, қалыптастырушы және жиынтық бағалау)»
Қазақстанда техникалық және кәсіптік білім берудің білім беру моделі мен инфрақұрылымын табысты құрудың негізгі факторларының бірі елдің дамушы экономикасының сұраныстарына және халықаралық талаптарға жауап беретін қағидатты жаңа білім беру бағдарламалары мен оқытудың прогрессивті технологияларын енгізу болып табылады.
Бағалау үдерісі-заманауи оқыту мен оқытудың маңызды элементтерінің бірі. Қазақстан үшін критериалды бағалаудың жаңа жүйесі білім алушының дамуына, оның қызығушылығын арттыруға және оқуға ынталандыруға бағытталған. Егер әрбір білім алушы мен оның ата-аналарына түсінікті бағалаудың анық және өлшенетін критерийлерін белгілесе, оған қол жеткізуге болады. Нақты жасалған бағалау критерийлерінің көмегімен оқытушы мен білім алушы нені түсіне алады:
- Білім алушы оқытудың қандай сатысында?
- Ол өз оқуын қайда тырысады?
- Күтілетін оқу нәтижелеріне қол жеткізуге көмектесу үшін не істеу керек?
13 қараша 2019 жылы ағылшын тілі ПЦК «Бағалаудың заманауи түрлері, нысандары мен әдістері» тақырыбында семинар – практикум өткізді.)»
Семинар
Семинар мақсаты
Оқытушыларды «критериалды бағалау», «критерийлер», «дескрипторлар» ұғымдарымен, сондай-ақ бағалау критерийлерін әзірлеу тәсілдерімен таныстыру, оқытушыларды тәжірибеде критериалды бағалауды қолдануға бағыттау және оқыту процесінде формативті және жиынтық бағалаудың маңыздылығын көрсету.


Семинар міндеттері
1.Осы мәселе бойынша оқытушылардың білім деңгейін анықтау.
2.Оқу жетістіктерін бағалаудың дәстүрлі тәсілімен салыстырғанда критериалды бағалаудың артықшылығын қарастыру.
3.Білімді критериалды бағалау қажеттілігін негіздеу, оқытушылар, білім алушылар мен ата-аналар үшін критериалды бағалаудың маңыздылығын көрсету.
4.Бағалау критерийлерін әзірлеуге үйрету

Күтілетін нәтиже
Оқытушылар формативті және жиынтық бағалау арасындағы айырмашылықты біледі, сондай-ақ оқытушылар критериалды бағалауды қолдана алады.
Семинардың теориялық бөлімінде оқытушылар дәстүрлі бағалаудың кемшіліктерімен, бағалау критерийлерімен және олардың практикалық маңыздылығымен танысты,модульдік-құзыреттілік тәсілді ескере отырып, оқыту кезінде критериалды бағалау жүйесіне қойылатын талаптар,сонымен қатар негізгі ұғымдардың глоссарийі ұсынылды.
Семинардың практикалық бөлімінде пәндік-циклдік комиссиялар зертханалық, практикалық, жобалық жұмыстар, курстық жобалар үшін бағалаудың әзірленген критерийлерін ұсынды.
семинар
Семинар-практикумның қорытындысы,
қатысушылар атап өтті:
Өзектілігі
семинар тақырыбы, семинарда ұсынылған қызықты және әр түрлі ақпараттың үлкен көлемі;
Практикалық
ұсынылған баяндамалардың маңыздылығы және қатысушылардың алынған ақпаратты олардың кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндігі;
Маңыздылығы
бағалау критерийлерін әзірлеу кезінде пікір және тәжірибе алмасу.
2016-2017 жылғы семинарлар
— «Колледждің қазіргі білім беру үрдісі аясында көптілділікті жүзеге асыру тәжірибесінен»- облыстық практикалық семинар (эксперименттік топтардағы педагогикалық үрдіс), ағылшын тілі, гуманитарлық ПБ, (18.11.2016)
— «Колледжде туристік қызметті ұйымдастыру»- спорттық туризм бойынша облыстық семинар-практикум, Беспалов О. С., (22.11.16)
– «Курстық және дипломдық жобаларды оқу — әдістемелік қамтамасыз ету» тақырыбында оқыту тренингі, Гидрогеофизикалық, геологиялық ПБ, (21.12.16)

2017-2018 жылғы семинарлар
2018 жылдың 15 наурызында «Көптілділік-геологиялық саланы өнеркәсіптік – технологиялық ортаға интеграциялаудың негізгі басымдылығы» атты семинар – практикум республикалық деңгейде өтті
2018 жылдың 13 маусымында»МИФ» (математика-информатика-физика) шығармашылық тобының жұмыс тәжірибесін жинақтау мақсатында қалалық деңгейде семинар өтті.


Семинары 2018-2019 год
2018 жылдың 12 қыркүйегі – Модульдік-құзыреттілік оқытудың негізгі құрамдастарымен танысу: оқу-жоспарлау құжаттамасы, сабаққа қойылатын талаптар және оқытушылардың кәсіби құзыреттілігін арттыру.
Оған 58 оқытушы қатысты.
